2 Ekim 2007 Salı

niye ama niye

küçükken elmalı pastayı çok severdim ama endişelerim vardı. tam olarak bütün sevgimi veremezdim. içinde bişey vardı aramızı açan.. sonra tanıştım onunla. adının tarçın olduğu kötü kokulu bişeydi.. evet herkes severken ben niye sevmezdim. yıllar boyu hep bu kurcalandı, herkesin çok sevdiği, tatlılarından eksik etmediği, saleplerine doldurduğu bu tadı ben niye sevemedim hiç.. artistik patinaj olsun diye sevmemeye kalksam başka bişey seçerdim, mesela çikolata. hem bu şekilde çok dikkat çekerdim, belki uzak şehirlerden beni görmeye gelirlerdi. ama tarçını sevmememin sorumlusu buzdağının altında gizli. herkesin huzurunda birgün özür dilemek istiyorum ondan. hayat boyu hiç sevemeyeceğim birkaç şeyden biri olduğu için. o da beni sevmez ödeşiriz belki..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bence tarçını sevmemenizin sebebi kokusu olabilir. zira tarçının aslında tadının olmadığı, sadece kokusundan tarçının ayırt edilebildiği gözlemlenmiştir.. belkide elmalı pastayı sevmemenizin bilinç altında başka bir sebebi, bir geçmişi olabilir. buna bir sebep bulma amacıyla girdiğiniz arayıştan tarçın gibi bir yanlış sonuca varmışsınızdır.. ve okadar inanmışsınızdır ki kendi verdiğiniz kararın doğruluğuna, artık tarçın size bir düşman olmuştur.